I Love FyL!3 4ever ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Name !

Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Followers

Search This Blog

gltter

My Sister Fara beszday !

Welcome Stars


mekom ..

pink butterfly kelmarin hry jdy my sis fara .. 21.11.2010.. s0 kmy sambut arhh .. huhu .. sebelum beli kek kmyy pi haymay luk .. pi tenuk 0rank lwn s0und ( amer0n ).. n makan2 angin .. he3 .. ada larh jua pictnya .. tpy sikit sak .. ndak pa2 karh jua > ndak pa2 jua kn .. asalkn kamu dpt tenuk ..
1
.
2
.
3
pink butterfly My sis and My mumy ( Umy )



pink butterfly me and umy .. cie abang menyibuk !



pink butterfly me and abah !


pink butterfly Kmy !


pink butterfly my sis ..twinZ .. 



pink butterfly kmy2 jak ya .. happy pamily !


ha7 ! lucu2 muka kmy cini ..

pink butterfly me .. best 0ww tyme niey !


pink butterfly kak pi0k !


pink butterfly me .. huhuhu ..


pink butterfly princess em0 !


pink butterfly kak fara punya cake !


pink butterfly cake2 ! cedap! 


pink butterfly me ... :) :) :)

- faheezatul a.k.a fiffy -


Bye Girly
leave comments
music box

Terima Kasih Kerana Sudi Dengar Pembebelan Si FiffyPink ! terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

Salji ~

no copy2 !`

Suka ??

10 WAY HOW TO MAKE YOURSELF HAPPY (:

HAPPY (:


+ smile always

+ share happiness with others

+ keep a child like heart

+ keep the sense of humor

+ willing to help others

+ get on well with different kinds of people

+ forgave each other

+ be brave and courageous

+ indulge yourself once in a while

+ don't be a money-grubber


(: (: (: (: (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

chat chitt chutt !

Back To tOp

Whatever ~


Colourfully Life !!

your own word